Nici nu s-a stins scandalul iscat de cărțile lui Nicolae Ciucă, promovate cu 2 milioane de euro de PNL, din bani publici, că ziariștii de la snoop.ro au dezvăluit că AUR a cheltuit aproape un milion de euro pe niște panouri în care președintele George Simion promite electoratului „case la doar 35 000 de euro”.
O investigație a celor de la snoop.ro a scos la iveală sumele cheltuite de partidele parlamentare din România, pe campania electorală. Noua descoperire îi vizează pe cei de la AUR care au plătit aproape un milion de euro pentru panourile de pe care președintele George Simion le promite românilor „case la doar 35 000 de euro”.
Banii provin de la bugetul de stat și sunt destinați unei campanii de promovare cu perioadă de derulare 15 iunie-15 august.
Costul este de 450.000 de euro cu TVA, pe care îi plătim în două tranșe. Sunt 350 fețe de panou în această campanie. Ele sunt distribuite în toată România destul de uniform”, a declarat, pentru Snoop.ro, Marius Lulea, prim-vicepreședinte AUR.
În preț, sunt incluse și costurile de producție, montare și demontare, dar și TVA și taxe locale. Acestei sume i se mai adaugă și cea de 100 000 de euro, pentru o altă campanie cu panouri de tip-cub, de mai mici dimensiuni, desfășurată în toată țara. Alții 300 000 de euro se vor adăuga pentru campania electorală la prezidențiale, septembrie-noiembrie,a mai spus Marius Lulea.
CITEȘTE ȘI: